söndag, augusti 19, 2007

Frizon...livet m.m.

Haha... nu tänkte jag oxå skriva lite här om Frizon, en väldigt rolig vecka som vi som va där hade... ni som inte kom missade ngt, men välkomna nästa sommar...
Tack ni som va där för en väldigt rolig vecka!

spännande nattprat m Lina Hängande med mina smögenkillar ;)
Bra möten å seminarium
Glass Fikan Sova i tält
iskalla dushar på morgonen Och hjälmaredsfolk! :)

För övrigt så kan jag säga att Smögen var Fantastiskt! välkommna att hälsa på mig nästa sommar! :)

Sista veckan har jag vart i skåne och haft tjejdagar m Corre o Sarah, jättemysigt!

oj, nu orkar jag inte skriva mer...

pusspuss (min syrra sa att jag skulle skriva det...) :)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jossan, detta var väldigt vackert skrivit..eller ja, det var mycket jossan över det. eller mycket fjortis..:P
tack själv!

2007-08-20 14:56  
Blogger Jossan * said...

lina, fjortis... nej,nej... då missförstod du mig... eller så va jag helt enkelt på oseiöst humör när jag skrev, vet inte...

2007-08-20 16:08  
Anonymous Anonym said...

haha..bra där jossan!
det var fint i alla fall!

2007-08-21 00:11  

Skicka en kommentar

<< Home