måndag, augusti 13, 2007

Bröder i Kristus, jag delar Eder sorg!

Det är med sorgsen blick jag beskådar de vittnesbörd Ni så öppet delar med Eder av. Jag kan inte göra annat än att känna en del av Eder smärta i mitt bröst. Förvisso tillhör jag den sälla skara människor som fick ta del av den samling avskedskramar som Magdalena delade ut, men avskedens ofullkomlighet når ut ända fram till mig ändå. Men låt oss ändock inte belägga all denna börda på Magdalena. När allt kommer omkring så har ändå tvättid lika mycket värde som Samuel och Isak. Både tvättider och män är ju nämligen skapta av Gud. Därför bör vi inte se ner på Magdalenas sorgsna prioritering. Ni finns samtliga i mina böner, likväl människor som tvättmaskiner!

Nej skämt åsido, tack allihopa för en grymt rolig vecka! Var hur kul som helst att träffa alla er som var där! Hoppas på en repris nästa år!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha...så skoj så skoj.
har magda läst än egentligen??

tack själv isak!

2007-08-15 13:24  

Skicka en kommentar

<< Home