söndag, augusti 12, 2007

Frizon från hejdå

Magda, Magda, Varför har du övergivit oss?
vi ropar förtvivlat, men du är långt borta.
(eller är du uppsala?)

Samuel det blir en lång natt. Det finns så många frågor?
Varför? varför? Var vi för svettiga? Var det våra kläder? något vi sagt?
Dök det upp utomjordingar?

Jag är för trött för att tänka, jag ser stjärnorna blänka.
Jag måste sova, men jag undrar vill jag lova.

Samuel tack för ditt inlägg, tack för att du vågar ta steget ut.
Jag började nästan gråta när jag läste, men inte heller jag har några tårar kvar.
(Det är konstigt med tanke på hur mycket vatten vi har tillgång till)

Föresten
Apg 4:2
Där står det.

Hejdå

2 Comments:

Blogger Samme said...

Tack för ditt inlägg Isak. Våra liv är nu förevigt sammantvinnade av frågor.

2007-08-13 13:35  
Anonymous Anonym said...

det står i Apg 4:20..

2007-08-14 13:23  

Skicka en kommentar

<< Home