torsdag, juli 26, 2007

Smögen...

kära vännner!

tänkte bara ge en liten snabb rapport från sommar-smögen. :)

här hänger jag på dagarna, och jobbar, mkt trevligt. Vi har hand om ett café, Pater Noster (om ngn e bra på latin så kan ni ju få brilliera med det nu! :) och caféet har öppet från 20.00 på kvällen till 04.00 på morgonen, mycket intressanta sovvanor får man. sen jobbar man ju inte hela tiden och så...

Så, om någon av er är i trakten å känner för att titta in på en gratis fika så är ni varmt välkomna! :) fast ni får skynda er för vi stänger den 4 augusti. (bara öppet tis-lör).

vi ses!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag lovar att jag kommer förbi..kanske kanske att vi ska åt det hållet i helgen..

FRIZON, jossan! jag vill se dig, SNART!
kramar

2007-07-26 14:44  
Blogger Mattias Hermansson said...

"Pater Noster" är det latinska namnet för "Fader Vår". (Woho, nu har jag briljerat!:)

2007-07-27 02:12  
Blogger Jossan * said...

grattis mattias, I'm impressed :)

2007-08-05 14:42  

Skicka en kommentar

<< Home