torsdag, juli 19, 2007

Nytt jobb, ny stad, nytt plugg, nytt liv!

Hej hej!
Jag saknar er alla! Hoppas alla har det bra denna regniga sommar!
Undrar lite vad som händer i era liv, själv jobbar jag på Liseberg, på burger king närmare bestämt. Jag hoppas verkligen att ni kommer och hälsar på om ni kommer till Liseberg så vi får hälsa!
:-)

Jag kom in på lärarutbildningen i Luleå och jag har fått lägenhet (eller rum i korridor med kokskåp, vet inte riktigt om man kan kalla det lägenhet :-)) så snart flyttar jag 120 mil hemifrån, det känns jätteroligt, men också ganska läskigt, ni får ta väl hand om mig alla norrlänningar!

Nästa vecka åker jag till Menorca med min familj, det ska bli jättehärligt, lyx med en och en halv veckas ledigt! Nu hoppas jag att alla andra också berättar vad de har gjort i sommar och ska göra i höst!

Ha de bra!
Kram Elin

2 Comments:

Blogger Mattias Hermansson said...

Grattis!

Själv har jag ingen aning om någonting för hösten. Så är det.

2007-07-19 18:00  
Blogger Anna Elg said...

Härligt =) kram på dej

2007-07-20 15:03  

Skicka en kommentar

<< Home