tisdag, juli 17, 2007

Frizon

Snart är det dax att fara till Frizon

Jag måste vara knäpp (de vet ni redan), jag är redan taggad för att fara! Är nu i Götet och knattar runt och väntar, och väntar. Första gången jag åker på Frizon, hoppas att jag har rimliga förväntingar.

Vilka fler är det som skall komma?

Själv skall man dela tält med en förymd skåning (Corre), skåne vill helst att skåningar stannar i skåne, eftersom skåne inom en snar framtid skall förenas med Danmark =) dessutom kommer en S-holmar Jossan vars stad alla vet är Huvfudstaden nr 2 (Götet är den första), nä förlåt Tossan de är bara kul att retas, haha ;) Sen kommer Lule bon Isak T och Elgen från Borås (ska fly från skogen) att bombaderar tältet på fredag, trevligt värre!

Ha de finast och tack alla ni som förgyllde veckan på Hönö!

17 Comments:

Blogger Malena Nilsved said...

Jag ska, jag vill, jag längtar!

Själv cyklar man ju till Frizon. Vi försöker bara hitta en bra väg som möjligt. Och vi ska bo i ett stort tält.. STORT! =) Yeah!

Ses där alla!
Ska bli trevligt att återse vissa ansikten helt enkelt! =)

Kärlek!

2007-07-17 21:35  
Anonymous Anonym said...

Ja säger då de, uppsala bor! :P ni är allt roliga ni.. men du malena, cyckla, de innebär juh motion! weeyyyy malena sportar, malena sport *retas* vi syns gullet :)

2007-07-18 01:52  
Blogger Isak said...

Tja, jag är måttligt taggad för tilfället, men har väl för fullt upp med den kommande Trio med Lax-spelningen som går av stapeln den 2 augusti, men när det väl är över kommer jag börja tagga till :P Har dock ingenstans att bo än och har inte fixat nedresa, men det löser sig hoppas jag :P

2007-07-18 14:36  
Blogger Mattias Hermansson said...

Du får väl ta och göra som Malena helt enkelt, cykla ;)

2007-07-18 15:28  
Blogger Isak said...

Javisst, jag börjar imorrn ;)

2007-07-18 17:24  
Anonymous Anonym said...

jag vill med bo nånstans!!! nån som har ett stort tält??

2007-07-18 18:59  
Blogger Malena Nilsved said...

Asså vi har grymt stort tält, men vi är rätt många också.. så jag kan inte lov ut nå platser tyvärr.. men kanske när vi är där så kan jag ha några övers..
Vet ej vet ej..

Vilka är det som ska med till frizon nu då? Nån som vet alla namn och kan rabbla?!

Kärlek!

2007-07-18 21:27  
Anonymous Anonym said...

Hmm.. Tror tyvärr att de är fullt i mitt och Corres tält. Hmm.. skall se om jag har så stor koll som jag tror att jag har :S säg till om du känner dej bortglömd, eller om jag skrivit upp nån som inte sklal med.

Från Lule till Kristianstad:
Isak T
Isak S
David, från Pite, han som var nere och hälsade på om ni minns..
Magda
Peter R
Samme
Malena
Jakob
Jossan
Ullis
Rebecka
Lina
Anna J
Anna E
Corre

Tjollahopp...

2007-07-19 13:01  
Anonymous Anonym said...

Enligt min farmor som jag lånar tältet vi ska sova i av kan man klämma in 6 personer i det. Alltså finns det en plats ledig (eller kanske tom tre beronde på om Jossan och Helena ska med). Så om du känner för att bo trångt o mysigt får du gärna dela tält med oss Lina!
Vad roligt att så många kommer till frizon, ska bli jäättekul att träffa er igen! kramr/cornelia

2007-07-19 23:59  
Blogger Ulrica said...

Lina, jag har inte så mkt pengar på min mobil så jag har inte kunnat svara. Jag ska troligtvis till frizon men jag har inte köpt biljett än. Vi kan dela tält, dvs om du har ngt. Min familj kanske har ngt någonstans långt inne i ett förråd...
Kramar

2007-07-20 12:50  
Blogger Gunnar & Anna said...

Oj va många som ska till Frizon vi vill också dit. Vi saknar er klassen. Ha Det så gött på Frizon så kommer vi dit nästa år lova att komma då också. Tack till alla som kom och hälsade på under Hönö i vår husvagn. Göra sköj. Kram kram

2007-07-21 14:38  
Anonymous Anonym said...

woow.. party i "da tält"! välbesökt =) du ullis.. se till att komma!´och få med dej den däringa rebecka :P

2007-07-21 16:09  
Anonymous Anonym said...

jag tror som så att de finns en bilplats från jkpg om någon är sugen..det innebär dock att man får mysa med ett tjatigt 90-gäng på vägen..

2007-07-25 15:37  
Blogger Jossan * said...

vill bara säga att jag inte är helt spikad än... får se vad som händer...

2007-07-26 13:49  
Blogger Mattias Hermansson said...

Lina, vad är ett "90-gäng" ? Är de 90år gamla eller födda på 1990-talet, eller kör de helt enkelt i 90km/h, eller är de helt enkelt 90st? Jag förstår inte!

2007-07-27 01:46  
Anonymous Anonym said...

haha..ett 90-gäng är de som är födda år 90. vi brukar kalla de så..
fick en tanke för ett tag sen, tänk de som är födda år 2008.."nämen, här kommer 08:orna.."

2007-07-29 19:14  
Blogger Jossan * said...

haha lina, d va ju kul! :)

tänkte bara säga att jag kommer på frizon, så att ni vet ;)

vi ses där imorrn, ska försöka ladda lite, e seg...

kram

2007-08-07 15:27  

Skicka en kommentar

<< Home