lördag, juni 23, 2007

Vi har köpt ett hus












Hej Hej alla vänner som vi saknar jätte massor. Vi har jobbat en månad och vi har sommar lov nu! Är på torpkonferensen och träffade Kristian i Info igår!! Vi har nu skrivit på ett kontrakt om att vi ska köpa ett hus. På måndag bestämst det till 100% om vi ska köpa huset. Då kommer en kille och besiktigar grunden och det är det sista som görs. Huset ligger utanför vårgårda, eller mellan alingsås och vårgårda kan man säga. Det är 5 rum och kök, 154 kv plus laggord och 2 bilars garage. Gunnar flyttar in där den 21:a Augusti och Anna när vi gifter oss. Ni får gärna hälsa på oss!
















Anna har fått en lägenhet från höten med vipan också!!! Gunnars bror ska läsa på folkhögskola så att vi lånar den i andra hand. Många saker att tacka Gud för!!!

14 Comments:

Blogger Jonas said...

Helt sjukt fint !!!
saknar er :)
Jag ska minsann hälsa på hos er sen nån gång de kan ni skriva opp!
Kram

2007-06-23 21:33  
Blogger Samme said...

det såg verkligen astrevligt ut! jag kommer också och hälsar på någon gång. =).

2007-06-24 13:05  
Blogger Samme said...

det såg verkligen astrevligt ut! jag kommer också och hälsar på någon gång. =).

2007-06-24 13:06  
Blogger Mattias Hermansson said...

Okej, astrevligt = paradox? =P Eller ja, man kan ju vara necrofil också.. :P

Hursomhelst så ser ju huset riktigt fräscht och mysigt ut!

2007-06-24 13:33  
Blogger Elin said...

Åååh, va roligt! Jättefint hus, jag blir riktigt avundsjuk! Jag hoppas att jag kan komma och hälsa på någon gång! /Elin

2007-06-24 17:51  
Anonymous Anonym said...

Oj vad häftigt att ni har köpt och det ser ju grymt mysigt ut måste jag säga! Kram på er! Cornelia, o Isak T hälsar det också!

2007-06-24 22:51  
Anonymous Anonym said...

Oj hus skulle det stå efter köpt. Vi blir så sugna på att också köpa hus, jag tror vi tar och gör det imorgon!

2007-06-24 22:53  
Blogger Edvard said...

Jätteroligt!! Det ser jättetrevligt ut!!

Fråga om kommentarerna: Är det Isak T och Corre som vill köpa hus tillsammans? ;)

2007-06-25 00:06  
Blogger Jossan * said...

håller med övriga kommentanter, huset ser verkligen mysigt ut. Grattis Anna o Gunnar! Kul m lägenheten oxå Anna! :)

2007-06-25 15:08  
Blogger Gunnar & Anna said...

Nu idag har vi varit och kollat det sista på huset före köpet i augusti och nu är det helt bestämt att vi ska köpa det. :) Ja kom hemskt gärna och hälsa på oss det vore så roligt. Tack för alla komplimanger. kram kram från Gunnar o Anna

2007-06-25 23:42  
Blogger Anna Elg said...

Såg grymt fint ut! Jag kommer också dit!! StorKram från Elgen

2007-06-26 19:21  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer med! det vet ni..
går de bra o hyra ett rum hela våren?? ni hade ju så många..

återigen Grattis!!

2007-06-27 00:20  
Anonymous Anonym said...

Vill också ha hus! ni kommer få de jätte bra där! :D ser hur mysigt ut som helst! vilket passar era personligheter =) kramar annaj

2007-06-29 14:42  
Blogger hanna said...

ååå vad fint! så himla kul, jag vill också:) hoppas ni får det jättebra där, jag skulle så gärna komma och hälsa på. saknar er!

2007-07-10 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home