fredag, maj 25, 2007

semester, sommar o sol

Sommaren, den riktiga sommaren närmar sig med storsteg..planerna för de få semesterdagarna och helgerna pågår för fullaste muggar. Och givetvis vill man eller jag hinna träffa så många som möjligt o hinna göra så mycket spännade som möjligt...nog om ordbajs.

Mitt ärende är helt enkelt att kolla frizon-läget. Är de någon som tänkt åka? Några sugen på att hänga på? Eller ni kanske rent av redan dragit ihop ett gäng? Eller har helt enkelt en plats över i tältet? Eller vill dela tält med bara mig? Malena finns också som ett alternativ..

en liten enkät-undersökning helt enkelt..så svara gärna lite i kommentarena eller via något annat..kan va känsligt om nån bara skulle vilja dela tält själva med mig eller Malle.

tack o hej leverpastej! //Lina o Malle gm Lina

16 Comments:

Blogger Mattias Hermansson said...

Tja.. beror väl lite på, när är det och vad kostar det? Har funderat på att åka några år men aldrig orkat kolla upp något vidare.. :-P

2007-05-26 01:49  
Anonymous Anonym said...

Jag hoppas på att kunna åka, men vi får väl se när det närmar sig! Det ingår då i min planering för tillfället ;)

/T-bone

2007-05-26 15:07  
Blogger Anna Elg said...

Jag, Corre, (Isak och AnnaJ?) har pratat lite löst om att det vore roligt...jag vet inte om jag kan än...men vore kul //Elgen

2007-05-26 22:59  
Blogger Malena Nilsved said...

Jag tycker verkligen vi ska åka.. Jag funderar starkt nu verkligen på att åka efter att ha snacka med Isak om det..! Dett är så mkt roligare om man är en massa folk man känner.. Då kan man springa runt lite hur som, eftersom man alltid har nån att va med =)
Åk! Åk! Åk!

2007-05-26 23:49  
Blogger Jossan * said...

jag e oxå i funderingsstadiet... sommarjobbar tills sönagen innan å vet inte hur pigg jag kommer va...

/jossan

2007-05-27 13:12  
Blogger Anna Elg said...

va gullig du är malena =)

2007-05-27 22:52  
Anonymous Anonym said...

såklart du orkar, jossan. jag jobbar också precis innan...vi kan va trötta tillsammans.. fast då vet man aldrig vart de slutar..

2007-05-28 11:57  
Blogger Malena Nilsved said...

Jag tycker det låter som en bra idé att va trött på frizon..då kan man vila ihop, mest hela tiden.. sånt är jag grym på .. att vila tillsammans med andra! =) Varför stressa runt för..! =)

Och när jag endå läser det här så måste jag påminna om att biljetterna blir dyrare efter den 31... så vill man åka så borde man köpa innan det.. och om man inte akan sen, så är det bara att sälja dom eller nåt =)

2007-05-28 23:17  
Anonymous Anonym said...

hur mycke kostar allt, nån som har nån utträkning`?

2007-05-29 10:22  
Anonymous Anonym said...

740 om man bestället biljett innan den 31, sen höjs det till 820, tror jag. matpass kostar också lite, om man vill ha det..

2007-05-29 11:44  
Anonymous Anonym said...

man kan få grupprabatt..

2007-05-29 12:12  
Blogger Malena Nilsved said...

tror det är svårt om man inte är riktigt många..och det är svårt att få ihop riktigt många på så kort tid som vi har på oss..
Snackat me vänner från min kyrkan. Nu är det bestämt.. Malena åker!
=) Häng på vet ja!

(ska bara köpa biljetten också)

2007-05-29 23:50  
Anonymous Anonym said...

i have a ticket.

2007-05-31 23:28  
Blogger Malena Nilsved said...

me too! (plus att jag vet att det är isak som är den andra :P)

2007-05-31 23:32  
Blogger Isak said...

Nja, är faktiskt inte jag som är den andra, men nu har jag också köpt biljett =D

2007-06-01 01:18  
Anonymous Anonym said...

jag är den andra..eller tredje kanske det blir

2007-06-01 12:46  

Skicka en kommentar

<< Home