fredag, maj 18, 2007

Älskade älskade.

Oj. Oj så konstigt frt känns att skriva här.
Jag är i Älmhult oh har just besökt världens största fotostudio! (IKEA)
Igår åkte jag hem med Cornelia, otroligtskönt att slippa vara själv, och inte direkt dåligt sälskap heller. igår satt vi och kollade på bilder medans vi lyssnade på Hanna, Magdas och Anna Kullbergs låtar! ni är så fantastikt bra!

Det finns vissa saker jag tror man kommer komma ihåg i evighet!
Och det är ju ganska länge. Jag kommer minnas när vi sjöng Herren är min herde just innan kramringen det tror jag. och mycket annat också!
Jag kunde inte hålla mig och slängde snabbt ihopn ett bildspel till några låtar, av er.
Hoppas det är ok!? (hanna, magda, anna)
Annars rekomenderar jag verkligen att lyssna påå deras låtar och kolla på lite blder!
Många många kramar!

Bildspelet