onsdag, maj 23, 2007

vänner..

Det känns konstigt att skriva här, som många redan innan konstaterat. det är konstigt att va hemma o det är konstigt att Hjälmared aldrig mer kommer vara hemma.

Fast jag har faktiskt haft den stora möjligheten att få träffa många av er..vill ni andra ha tips på vart man finner dem så är det på A6 (köpcentrumet här i stan). Jag har iaf funnit Magda, Corre, Isak, Anna o Anna där..o de är inte illa pinkat.

Nog om annat. Nu till det som gör att jag skriver här. Dagens övningar har nämligen varit för min del att sortera papper.. Hela vardagsrumsgolvet var fullt med papper från hela året. Och bland alla dessa papper fann jag Pas lektioner om relationer, samlevnad...och började läsa lite smått. o jag hittade så många kloka o bra citat radade efter varandra hela tiden. så jag tänkte helt enkelt delge några, för er som inte kan alla redan utantill.

Så här kommer kloka-Pas-citat:

"Förälskelsen är som en frisk vind, men vind är vind och inte en stadig grund."

"Äktenskap är att vaska fram guld, ofta med möda och där kanske ingen annan anar att det finns guld"

"Viktigare att bli den rätta istället för att leta efter den rätte"
och mycket mer...läs själva

De var mycket om relationer, men de finns också mycket att lära i området.

vill också bara säga ett Tack till er alla!
o ring om ni kommer till A6 vet ja..











snygga tjejer från utsparkskvällen.."sista natten med gänget...ooohh.."

/LinaPina den Fina

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

oj så djupt! massa fina ord.. har också fina citat hemma, hoppas bara att man kan försöka att leva efter dem.. Tänk alla kloka ord vi fått underorden talade till oss.. "ett ja betyder ett nej till någonting annat" Hanna L, och klassikern "det finns två sorter människor, dom man älskar och dom man borde älska" PAS...

2007-05-23 20:20  

Skicka en kommentar

<< Home