tisdag, maj 22, 2007

Hej Vänner!..

..för det är ju det vi är nu. Vi har förlorat 22 klasskamrater och vunnit 22 (fler i för sig) ljuvliga vänner!


Vi; FotoIsak, Anna GBG, eCorre och Elgen, är i Jossans kära hemstad (mkt fin). vi har tagit oss hit på det mest billiga sätt ni kan tänka er; Hertz free ride... Vi var dock tvugna att lämna bilen på Arlanda så en liten kostnad skulle ju uppstå. Men då lyckades FotoIsak och Elgen hoppa av vid Ikea och komma på en gratisbuss in...så det blev helt sjukt billigt!
Tack för att vi får bo här (till isaks daddiii)

Just nu håller vi på att försöka blåsa upp den uppblåsbara dubbelmadrassen men det ser inte så bra ut just nu... Annars får det väl bli det fina parkettgolvet =)


Elgen och eCorre har under den senaste tiden drömt lite underligt om Hjälmared. Av detta tänkte vi nu delje en retucerad version:


eCorre, natten mellan lördagen och söndagen: Jag drömde att Anna E och Samuel efter en väldigt mysig kväll nere i kvarnen blev ett lyckligt par.

Någon natt i förra veckan: Några av oss i klassen var på Liseberg och skulle åka den senaste coola karusellen. Det som först verkade vara ett svävande jättedäck förvandlades till en svävande flotta. Och gissa vem som skötte styrningen, jo självaste Gerd. Men tyvärr hade hon inte riktigt koll på spakarna och flottan krachade med ett berg!


Elgen, natten mellan Måndagen och Tisdagen: Jag drömde att jag var i köket på Hjälmared och Kocken hade gjort choklad glass speciellt till mig..(sen kommer jag inte ihåg mer)


Hoppas ni alla har det jättebra, vi saknar er massvis!!

På återseende, au revoir eller som biblarna på Hjälmared sjunger:

..och tills vi möts igen, må Gud hålla, hålla deeej i sin hand!


PS vi har kommit på ett alternativ till vattenpipa..Beston here we come



4 Comments:

Anonymous Anonym said...

corre och anna blåser och blåser.. tänk om bara maggi hade varit här.. från oss

2007-05-22 21:53  
Blogger Samme said...

Apropå drömmar =), så drömde jag häromnatten att jag, Isak T och någon tjej (som jag inte riktigt vet vem det var, men som jag hade det ganska mysigt med) var på rymmen helt klart inspirerat av prison break. Spännande var det, fast det gick inte så bra..

2007-05-28 12:14  
Blogger Samme said...

På grund av förfrågan känner jag att det krävs ett förtydligande av "som jag hade det ganska mysigt med". Vi myste helt enkelt lite bara. Det var inte mer spännande än så för er alla med hormoner.

2007-05-29 23:28  
Anonymous Anonym said...

hehe hormoner (= du är saknad här samuel!

2007-05-30 13:31  

Skicka en kommentar

<< Home