fredag, maj 25, 2007

ojojoj...






vet knappt vad jag ska skriva här... spännande eller hur :)

Jag tror att jag inte har fattat att vi slutat än. Inte greppat det helt iaf. Det är väldigt skönt att va hemma i mitt vackra stockholm igen, men samtidigt, konstigt. Är allt över nu? Hela det långa bibelskoleåret, över?

Det som finns kvar är en massa minnen, och saknad.
Och en person som inte är densamma som den som åkte ner mot alingsås en tidig morgon den 23 augusti 2006. För även om det inte syns på utsidan så har jag förändrats under detta år. Det är lite skumt.

min hall är fylld av ica-kassar med grejer från rummet, som inte riktigt vill bli upppackade. Inte för att de ville bli nedpackade heller, men upppackandet känns t.o.m. ännu jobbigare. jag förstår inte vart alla grejor ska få plats...

På ngt sätt så ligger hela livet framför en nu, men det är så svårt att veta vilken riktning det ska ta... vilken väg man ska välja... om ngn har ngt bra förslag på sysselsättning till hösten så kan ni ju höra av er. :)

Hoppas att ni alla har det bra!
/Jossan