måndag, maj 28, 2007

Hjälmaredsdröm

Här kommer ännu en dröm som berör Hjälmaredsmänniskor:

Jag var på Havsbadskyrkan och jobbade med Ullis. Jag kikar ut bort mot skogen och ser Lina komma. Det är bara det att Lina är en STOR JÄTTE! Och med jätte menar jag ENORM! Med sig har hon även sin scoutpatrull. Även dom är jättar. Dom kommer i alla fall fram till Havsbadskyrkan och utmanar oss på en tävling eller nåt i den stilen. Jag tror att dom återtog normal storlek efter det, men jag vet inte säkert. Det är allt jag kommer ihåg. Tydning någon? :P

2 Comments:

Blogger Mattias Hermansson said...

Ok tydningen lyder:
Du anser dig vara jämlik med Ullis, men Lina, och scouter i allmänhet ser du antingen väldigt mycket upp till eller så är du bara väldigt rädd för dem. Att det var i en kyrka du jobbade faller ju sig naturligt med tanke på ditt "karriärsval".

2007-05-29 00:19  
Blogger Isak said...

Ja får tacka så mycket för tolkningen! Den kan ju inte vara annat än rätt ;)

2007-05-29 01:14  

Skicka en kommentar

<< Home