tisdag, juli 10, 2007

Saknad

Hey y'all! :D

Vill bara säga att jag saknar er väldigt mycket! Det är så tråkigt att bo jättelångt ifrån de flesta och inte ha så mycket pengar att resa för.

Men - jag och Jonas funderar lite på att komma ner den tredje veckan i augusti. Det skulle va kul att fara runt och hälsa på folk lite då, om inte alla är försvunna typ då eller har fullt upp med annat. Kan tänka mig att de flesta tänker att Frizon är en träffpunkt, så det kanske är svårt att dra ihop nåt just efter det, men det vore hur kul som helst att träffa någon i alla fall!

Men men. Vi får se hur det blir... Mamma och pappa kanske inte blir överglada när dom får höra att jag ska resa, de har många åsikter om mina pengar (vilket egentligen är bra)...
Förhoppningsvis blir det att jag kommer. Vore jättekul om nån vore intresserad av att ses en stund.
Gud välsigne er vänner! /hanna

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart vi måste träffas =)

2007-07-11 14:19  
Blogger Anna Elg said...

Jag vet inte vad jag gör den veckan, men jag vill gärna träffa er!! =) Ps, nu har jag sett 002 :P

2007-07-14 19:21  

Skicka en kommentar

<< Home