fredag, juli 20, 2007

sommarbilder från Anna

Hej på er! Anna, Elgen, här! Lite minne från min sommar ...


Sommaren började i STOCKHOLM

På Skansen, picknick på en mur med utsik över Sthlm..



Glass vid Drottningholms slott..


Middag på en restaurang i LUND








En veckas konferens på HÖNÖ















Jag var på Hjälmared idag för att hämta min cykel. Malle, det är några som bor i våran lägenhet...

Men jag sa inget, dom kan väl få låna den lite. Det var i alla fall strålande sol och nostalgin flödade ohämmat...

Hoppas ni mår toppen och att vi ses riktigt snart!


Stor kram från mig!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

va fräsch huden blir när det är så stora bilder!
vilken sommar! härligt!
är de dina hönö-bilder? finns de fler?

2007-07-20 22:45  
Blogger Anna Elg said...

det finns flera... du kan få dom =)

2007-07-23 10:38  
Blogger Malena Nilsved said...

=) Vännen det va bara några ledare från konfalägret tror jag! Rett ut det där med min kusin sm va på lägret =) jag sa att dom fick låna den lite.. =)

Du kommer på frizon va?

Kärlek!

2007-07-25 21:18  

Skicka en kommentar

<< Home