fredag, augusti 03, 2007

Speldagar bl.a.

Hejsan hoppsan allihopa.

Nu är det såhär att den 22-24'e augusti har jag, Lina och Isak Engström planerat att ha en liten sammankomst i Jönköping för att spela spel och ha det allmänt trevligt och vi tänkte inbjuda till lite spel och trevligt(åtminstonde enligt oss själva) sällskap.

Nu är ju problemet såhär att det blir ganska jobbigt att spela spel på 20pers, så det är lite "först till kvarn" som gäller om det finns något intresse - vi har väl egentligen rent spelmässigt sett 1 plats "över" - men om det finns två stycken som väldigt gärna vill kan jag inte se några problem med att vi blir en för mycket, man kan ju spela i lag t.e.x.

Ha det fint där ute i sommaren och hör av Er om det finns intresse!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ni skulle ju kunna dela upp er i flera olika spel så mååånga kan vara med. alla vill nog inte spela blitz till 1000000000poäng, hihi
(-;

2007-08-05 13:17  
Blogger Anna Elg said...

jag kommer gärna, jag vet inte om jag kan än dock...men om ni blir för många så kan jag bara komma och hälsa på =) vore kul, kram

2007-08-06 12:47  

Skicka en kommentar

<< Home