måndag, augusti 13, 2007

tjosan

Hanna här. Stranden alltså.
Hoppas att ni hade det bra på frizon alla som var där. Själv har jag jobbat på konfaläger nu i två veckor, det var jättekul men jobbigt också ibland. Saknar konfan lite nu men det är skönt att vara hemma och vila upp sig.
Vila upp sig, ja... det kanske jag får göra under en lång tid nu, har ju inget jobb än. har sökt inom äldre- och handikappomsorgen så jag hoppas på att få något framöver. annars kommer jag att bo hemma i böle och säkert bli helt galen på min familj men å andra sidan så skulle det vara jobbigt att bo långt ifrån dom.
Jonas bor i princip hos oss nu, det blir ju ¨lite ensamt och tråkigt i lägenheten så han tillbringar mycket tid här hemma. som sagt har han lägenhet i piteå nu vilket är jättekul och där kommer han att bo mer när skolan börjar.
saknar er alla. hoppas att jag får träffa några av er iallafall innan kamrathelgen!

Jo, för alla som är med i nummerskylt-tävlingen så kan jag säga att jag fortfarande inte hittat 002. hahaha, patetiskt!

ha det gryyymt bra, ta hand om er!
/hanna

2 Comments:

Blogger Anna Elg said...

hej Hanna! Va kul att höra ifrån dig, hoppas vi ses snart.. jag tor det är du och jag och Corre som jagar plåtar för middan... Corre ska hitta 005 och jag ska hitta 003, dom har kanske inte så många bilar i Norrland :P KRam till dig!! (jag håller tummarna för att vi ska få jobb, jag söker också..)

2007-08-14 19:03  
Blogger Gunnar & Anna said...

Hej svejs Hanna. Jag och Anna är också med på att leta nummer Anna är på 095 och jag är på 117. Men vi undrar om det gills om man hittar japanska bilar med rätt nummer för annars är jag på 119. Skulle du och Jonas komma neråt i sverige nästa vecka? Vi kommer hem från japan på fredag kväll sent. Ha det så bra o hälsa din Jonas.

2007-08-15 12:18  

Skicka en kommentar

<< Home