fredag, mars 14, 2008

Annas liv

Hej Hej alla mina vänner!
Jag och Gunnar var på hjälmared en sväng på tisdag och helsade på Hanna med sin stora mage en timma, sen så var vi på andakten. Det var konstigt utan er, men endå skönt att komma tillbaka. Gunnar och jag tänker och pratar mycket att det är så synd att det kostar så mycket pengar för att åka och hälsa på alla. Har en bil som drar mycket bensin, men fundera på att kanske byta bilen till en som drar mindre bensin så att man kanske kan hälsa på några.

1. Jag pluggar till lärare. I början tänkte jag bli gymnasielärare, men funderar mycket på att byta till att bli för yngre barn. årkurs 1-9 an. Jag behöver inte bestämma det för än 1.5 år till så det är ganska lungt. Jag läser Idrotts inriktning nu, och haft praktik på en högstadie skola i alingsås. Idag är min sista dag. Hade lektion igår och gjorde linedance då. Jag trivs väldigt bra.

2. Jag bor i Alingsås med Anna Samuelsson om ni vet vem det är.. i en 2a. Det är Gunnars brors lägenhet som jag fick låna i andra hand. (Anna Samuelsson är hon som sjunger och smikar till pjeser och sånt som var på hjälmared). Åker till Gunnar på helgerna.

3. Just nu är det morgon och jag har ont i ryggen sedan jag var i fjällen med min klass för 2 veckor sen. Snart ska jag börja läsa kursplan och sånt för den skola som jag har praktik i. Börjar 11 idag.

// Anna Kullberg