måndag, mars 10, 2008

Vad gör Gunning

Hej alla underbara hjälmaredsvänner.

1
Jag jobbar kvar i hemtjänsten i Vårgårda och trivs rätt bra här. För närvarande håller jag på att plugga till undersköterska via jobbet. Läser kurser på distans och har fyra kurser kvar innan jag är färdig. Blir nog klar i höst någon gång hoppas jag.

2
Bor själv i det stora huset på landet med min lilla katt nisse. Det är ensamt på veckorna när inte anna är här och man får mycket tid att tänka. Jag tänker mycket på er och saknar er alla mina vänner från hjälmared och den fia attmosfären och den härliga gemenskapen vi hade där. Det gör ont i mig bara jag tänker på det. Längtar tills vi ses igen.

3
Har lunchrast på jobbet och ska snart gå tillbaka till mina gamla tanter och gubbar. =)

Ha det bäst mina vänner i kristus

1 Comments:

Blogger hanna said...

Saknar dig och Anna också!

2008-03-10 22:42  

Skicka en kommentar

<< Home