tisdag, mars 04, 2008

Number One!

Läser Natur/Samhälle, i klarspråk-pluggar Sam/Natur B, Matte B, Historia A, trevlig trevligt.. och förstås som ni säker förstår, åker skidor!!!!

Number Two!

Bor ljust nu på i Åre, eller rättare sagt 2 mil utanför byn, i den mindre byn Hålland/Järpen.. Bor på Hållands FHSK, tillsammans med Corre och Markus (friskvård), men har nu blivit övergiven, dumpad av Corre, hon stack helt utan förvarning till Indien, vakna en morgon ochdå var hon bara borta, okej. jag ljög, hon har planerat de ett halvt år, men blev ändå tomt när hon for..

Number Three! är alltid osäker om de stavas Three/Tree.. eller på nått annat oförståligt sätt??

Sitter just nu i min systers lägenhet på söder i stockholm, inte illa må jag säga.. klappar på soffan.. Nä nu skall jag dra på tv:n har varit social nog med systra.. hihi.. en timmes paus får räcka..


Puss och kram syns på stan!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och snart ska du upp till mig! (kanske)

2008-03-04 15:40  
Blogger Samme said...

Jag myser just nu eftersom det var jag som startade den här update trenden :)..

2008-03-04 17:26  

Skicka en kommentar

<< Home