onsdag, februari 27, 2008

Och jag,

1. Jag jobbar på Poståkeriet. jobbar bara som extra anställd, men det blir mesta delen av veckan.
Sen åker jag skidor så mycket jag hinner och orkar. Åker lite skridskor ockås tex idag med Jonas! Väntar på att Cornelia ska komma hem från indien, så att jag kan åka och hälsa på henne.
Men hon är seeeeeeeeeeeeeeeeeg!!

2. Jag bor hemma hos Mamma och Pappa i Luleå.

3. Just nu har jag tittat på Lost och glömt att ringa upp Anna Johansson! ber hämskt mycket om ursäkt!! tycker om dig!


3 Comments:

Blogger Elin said...

Hallå!? Var har resten av den här klassen tagit vägen? Det känns som att alla söder om Piteå (förutom Ullis då!) har övergivit klassen! Skärpning! Nu vill jag se lite inlägg från resten av klassen! Vad gör ni nu för tiden?

2008-02-29 17:30  
Blogger Mattias Hermansson said...

=p

2008-03-01 06:17  
Anonymous Anonym said...

Vi är nog lite bättre vi norr om Skelefteå (=

2008-03-01 11:53  

Skicka en kommentar

<< Home