söndag, mars 02, 2008

Anna Elg

1 Jag pluggar religionsvetenkap 30p (en kurs), samma kurs som Isak S läser i Uppsala faktiskt!
2 Jag bor i Lund nu! Mycket bra stad, en rekommendation för alla som inte slått sig ner nånstans ännu =) Maggie bor ju här också!! Bara det liksom..
Jag har ett rum på korridoren "Grisen", börjar kännas hemma nu (ett speciellt tack vill jag ge till Ikea)
3 Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Samuel Ljungblad (och tänker nu helt osökt på konserten förra året).. annars har jag precis haft en ljuvlig helg med min familj!

Ett speciellt hej till er alla!

känn er välkomna till södern

5 Comments:

Blogger Elin said...

Trevligt att höra från dig! Men Anna, du bor i fel ände av landet! Jag har precis varit en vecka där nere, jag vet vad jag pratar om! ;-)Kom hit istället!

2008-03-03 14:05  
Blogger Isak Engström said...

Anna, du gör helt rätt som bor nere i den fina delen av Sverige!! Och gött att du till och med gör reklam för den!! :D
Vet inte om jag får vara med i er berättar-runda, men såhär har jag det iaf:
1. Efter Hjälmared startade jag mitt eget företag "Isak Design", som jag fortfarande jobbar i. Blir mest webbdesign för min del och det är kul. Har börjat komma in en hel del jobb nu efter jul så det är ju kul!
2. Det som är mindre kul är att man behöver bo hemma hos sina föräldrar igen. Inget fel på föräldrarna dock, utan mer på byn Åstorp och att det inte finns någon att umgås med här.
3. Just nu sitter jag och spelar datorspel och slösurfar på internet, men snart blir det sägen för mig.

Hoppas allt är bra med alla er biblare!
Kram
/ Info-Isak

2008-03-04 02:04  
Anonymous Anonym said...

Va kul att höraom dej isak! Jag kommer att rekommendera dej till alla jag känner!!massa bra! ta hand om dej!

2008-03-04 14:46  
Anonymous Anonym said...

Elin jag håller ínte med...jag har precis gjort tvärtom. övergav södern för en vecka i norr. här slipper man ju frysa rumpan av sig o nu är det den allra vackraste Vår! fast snö det är med fint förstås.

2008-03-06 13:37  
Blogger hanna said...

Just nu skulle jag föredra våren där nere... SLASK, SLASK OCH ÅTER SLASK, man vill inte gå utanför dörren för då sjunker man genast ner i två meter sjöblöt slask. Nästan... Men så småningom torkar nog vägarna upp, bara det inte snöar så mycket mer! (vilket det förmodligen gör fram till slutet av april)

2008-03-10 22:46  

Skicka en kommentar

<< Home