lördag, mars 29, 2008

Bilder från Piteå

Hallå hallå:) Här kommer lite bilder från vad som händer för mig (och jonas) these days!


igår var jag, syster Julia och bror Robert på piteälven och solade och fikade. Det blev väldigt varmt och skönt att ligga mot holmen när solen låg på.



Lite bilder från våran braiga scoutgrupp som jag och Jonas är ledare för i Böle. Här bakas det semlor och nedanför slipas yxor. och byggs igloo!



Jonas och min brorsa Robert åker för fulla muggar i den ramp som min svåger har byggt. Grymt kul:)


Min kompis Lisa.

Jonas åker skridskor på jul på Liseberg:)



Ja, så kan det se ut! Tyckte att ni skulle få se lite av våran tillvaro... Det är välkommet för andra att lägga upp bilder också, om ni känner för det!
Ha det bra alla! Saknar er och våren på hjälmared! Kramar från Hanna

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice!
Kul att liseberg ligger i piteå (=
Har du skadat dig hanna????

2008-03-29 16:58  
Blogger hanna said...

skadat, du menar näsan? den är bra nu, tolkade på ring bakom skoter och föll på ansiktet. :)

2008-03-29 20:21  

Skicka en kommentar

<< Home