lördag, november 17, 2007

Tack Magda..

...för en ljuvlig vecka!
Jag var och hälsade på Magdalena i veckan som gick. Det var verkligen jätteroligt! Magda är aupair i en jättetrevlig familj i norra London. Vi hittade på massa kul!
Vi åt på Londons äldsta restaurang, lyxigt värre...






...sällskapade av gentlemannen personifierad, Magdas vän Josh!





Sen såg vi på Romeo och Julia, balett, på the Royal Opera House..









En dag var vi i centrum och shoppade med Magdas ungerska kompis Viola. Det var kul, Magda har ju en förmåga att hitta alla billiga ställen =) Vi kollade också på Buckinham palace, Big Ben, mm







Efter mycket slit och lite hjälp från en snäll dam så klättrade Magda upp på ett av de stora lejonen på trafalgar sqaure!







På Söndagen träffade vi Samme i stan, vi gick på Hillsong, fikade och promenerade i stan!

Vi pysslade ganska länge en kväll, jag och Magda. Det var jättemysigt. Men sen på natten drömde jag att jag glömt limma ihop nåt från pysslet.. när jag vaknade så såg jag att jag hade tagit ett papper under Magdas säng, rivit sönder det och sen "klistrat ihop" det igen med Magdas nya shampo.. :P





Här är Magda och Rosie, 5år.. Barnen är jättehärliga och vi lekte en hel del... det är ju alltid skoj =P
Vi sjöng också med barnen i kyrkan.. jag och Magda översatte "min himmelska pappa" till engelska..sen dansa vi den inför alla barnen och det fick vara med på rörelserna, helt klart en hit!
My heavenly father...
Vi översatte också "There walks an angel rouand our house..." =)
Det var en jättekul vecka. Vi gjorde massor hela tiden, promenader, pankakstårta, second-hand affärer...
Tack så jättemycket Magda att jag fick komma och för att du är så skön!
Kramar till er alla!

3 Comments:

Blogger hanna said...

va fina ni är, anna och magda! tycker om er :)

2007-11-18 20:11  
Blogger Anna Elg said...

tycker om dig med Hanna! hur gick det med jobbet? KRAM

2007-11-19 19:07  
Anonymous Anonym said...

Med jobbet gick det dåligt, tyvärr. :/ /hanna

2007-11-24 15:41  

Skicka en kommentar

<< Home