onsdag, november 07, 2007

erkännt seg

Hej vänner!
Ja, tiden går fort, även om inte jag gör det... jag ska nu åka till London och hälsa på Magda och jag hoppas träffa Samme också!
Därför har jag äntligen kommit till kritan att ladda ner alla bilder från min kamera!
Så nu får ni ett litet smakprov på vad man kan hitta där!











Frizon var mycket kul, mycket camping..












Vi åkte ut på lite äventyr. Isak badade med sina shorts utan reserver, men det löste ju sig fint ändå. Fast sen när vi hade tankat så glömde han kvar plånboken på bilens bagage. Som tur var låg de kvar när vi kom fram till affären.










Magda fyllde 20 och fick tårta och ballonger.

Sen var det ju klassträffen...
















... och det var väldigt kul!
Ni är så fina allesammans! Kramar från Anna

4 Comments:

Blogger hanna said...

fina bilder! (förutom den på mig)

2007-11-07 15:07  
Blogger Samme said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

2007-11-07 20:07  
Blogger Samme said...

Om ni studerar bilden på Isak i bar överkropp noga, så kan ni se att hans kalsonger har vissa brister som kanske skulle göra att de inte skulle säljas i butik för fullt pris. Och om ni sedan för blicken österut på bilden så ser ni min hand som nästan gör djävulstecknet. Snacka om hög rockstarnivå på den bilden!

2007-11-07 20:08  
Anonymous Anonym said...

men va snygg sarah va! helt otroligt vacker!
mattias, du ser ut som en kandis..hm, kommer inte pa vem. men ska fundera..

roligt med bilder! halsa london!
/Lina

2007-11-10 18:48  

Skicka en kommentar

<< Home