söndag, november 25, 2007

Nyår!!??

Hejhej!

jag tänkte kolla lite här vad det finns för planer för nyår....

håller själv på att fundera på att åka på ngt läger, velar mellan Livskraft mitt o credos studentnyårsläger(i Enköping) och då tänkte jag att jag kunde kolla lite här vad ni tänkte göra.
Läger blir ju oftast roligare om man åker ett gäng.

Eller är det ngn som tänkte ordna nyårsfirande på annat sätt?

Den som känner för det kan ju kommentera å berätta planerna....

hoppas ni har d bra i höstmörkret!

kram Jossan

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Då föreslår jag att ni tar med er varma kläder, bibeln och ett glatt humör och kommer på Livskraft Polar i Älvsbyn den 28:e dec till 1 januari. Jag och Jonas kommer att vara där... Välkomna upp till NORR! Vore grymt kul om ett gäng biblare kom så vi fick träffa er! /Hanna

2007-11-28 14:33  
Anonymous Anonym said...

Livskraft Polars hemsida: http://livskraft.saltisvenskakyrkan.se/Polar/?page=pf

2007-11-28 14:36  
Blogger Malena Nilsved said...

Eller så är det ju närmare att ta sig till LIVSKRAFT MITT. Så det förslår jag. Fäör där kommer jag hänga hela lägret med mina vänner.. så kom!!!

2007-12-01 23:14  
Blogger Jossan * said...

Malena, ska du va där "neutral" eller som ledare? /Jossan

2007-12-02 20:10  
Blogger Malena Nilsved said...

jag är där som ledare.. alldeles för mkt som ledare.. :P
Markus är ju lägerchef, utanför papprena då förståss, men dock.. så det blir mest bara jobb för mig tror jag...

funderar du på att komma?

2007-12-02 22:52  
Blogger Jossan * said...

jo, funderar... men vi får se... vet inte om jag rokar va ledare...

2007-12-03 18:31  
Blogger Jossan * said...

jag åker på studentnyår i enköping, välkomna med!

2007-12-10 17:55  

Skicka en kommentar

<< Home