tisdag, oktober 09, 2007

Tack för helgen!

Hej allihopa!

Jag vill bara tacka för mig och säga att det var jätteroligt att träffa alla och uppleva lite "hjälmared" igen. Jag hann inte prata med alla jag hade velat prata med och har jag omedvetet dissat någon så ber jag om ursäkt för det. Magda och jag pratade om det på resan hem, att vi båda två egentligen är ganska tankspridda och säkert inte alltid roliga att samtala med. Inget illa ment!
Det är lätt att sakna hjälmared när man tänker på er och det trodde jag inte när jag åkte. Inget illa ment! Oj, det där blev fel. Jag menar att jag egentligen inte brukar sakna så mycket människor. Här kommer en text jag skrev när vi åkte in i på området.

Kramar ifrån mig! (och jag vet att jag skrev att inget är längre ifrån en kram än en skriven kram, men en skriven kram är något annat trevligt).

Jag återvänder till en känslorik plats för att se en skymt av en skatt jag aldrig mer kommer att äga. En dåraktig tidsresenär.

/Samsam

2 Comments:

Blogger Gunnar & Anna said...

Du sätter verkligen ord på mina tankar med dina ord Samuel. Jag saknar er mer än vad jag vill erkänna för mig själv och kommer alltid att ha en jättestor platts för er alla i mitt hjärta. Ni är verkligen de bästa av vänner, jag älskar er alla. Det gör ont i hjärtat att ni är så långt bort från mig och att jag inte kan få behålla den skatt jag en gång hade på hjälmared. Kärlek och saknad från Gunning. Vi syns väl snart?

2007-10-09 23:14  
Blogger Anna Elg said...

Jag känner likadant! det är underbart att vi känner varandra så bra! Ni är speciella allihopa =)

2007-10-10 19:21  

Skicka en kommentar

<< Home