tisdag, oktober 02, 2007

Info från Gunning

Jo här kommer lite info inför fredangen dom som har sagt att dom ska komma är. Elin o Edvard, Jonas o Hanna, Isak T o Corre, Maggi o Linus, Anna E, Ullis, Mattias, Malena, Samuel, Sara, Magda, Jossan, Anna J, sen kommer Lärar Hanna också fast bara på lördag fm.

Jo jag har ett litet förslag angående resan. Det går utmärkt att åka tåg till Vårgårda (men det går bara ca ett tåg i timmen) och sen kommer jag med bil och hämtar er för det är bara 8 km (7min) till stationen från mitt hus. Men det vore önskvärt om ni kunde komma någorlunda samma tid så att jag slipper att hämta så många gånger. Så mitt förslag är kolla upp tågtider på sj.se och skriv upp på bloggen vilken tid ni kommer eller ring, smsa och försök dra ihop några som kommer med samma tåg. Tåget stannar också i Alingså eller om ni kommer från andra hållet Herrljung men det är tyvärr lite för långt för mig att hämta er där(25km till båda stationerna), tågen stannar lite oftare där. Undrar ni vägbeskrivning om ni åker bil så ring mig.

070-299 32 63 Jag har ett hemnummer till mitt hus 0322-66 03 23

Jag slutar jobbet 15 så säg att ni kan komma från fyra som tidigast. Sen är ni välkommna när ni kommer. Men som sagt försök att samordna er vilka tider ni kommer.

Maten ja, bra förslag av mattias. Vi skulle kunna vänta tills några kommer och åka in till Vårgårda och handla. Eller så handlar jag innan in kommer men det kanske är roligare om ni får vara med och bestämma lite vad vi ska ha? Det kanske blir runt 50kr per person för både frukost och kvällsmat så har gärna med er lite kontanter.

En sak till om ni undrar om hur vi tar oss till Hjälmared på lördagen så tror jag att det redan är löst. Jag har bil, Isak T har bil?, Anna E har bil, Lärar Hanna har bil och då borde det räcka för oss att ta oss till Hjälmared.

Hoppas att jag inte glömt något nu. Hör gärna av er om ni undra något.

Gör kul, då synes vi snart alla underbara vänner. Kram på er

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åååh, va roligt det ska bli att träffa alla!!! :-D Jag o Edvard har också bil, fast den har bara två säten... vi kommer nog fram mot kvällen, så vi hinner träffa min familj först. Ses på fredag! /Kram Elin

2007-10-02 12:20  
Anonymous Anonym said...

Hej hej! Jag kommer till Vårgårda station 18:17! /ullis

2007-10-02 15:27  
Blogger Mattias Hermansson said...

Jag kan vara där varje '41. 15:41, 16:41 o.s.v.

2007-10-02 16:19  
Anonymous Anonym said...

jag och jonas åker bil, så vi kommer väl så snabbt vi kan! förmodligen vid fem-sex nån gång. hmmm... vet inte om vi ska sova över än! får man låna dusch på lördag morgon, gunnar?? är så glad av att få träffa er alla snart, everybody! puss och kram och mycket kärlek /hanna

2007-10-03 16:05  
Blogger Gunnar & Anna said...

Jo, det går bra att duscha Hanna.

2007-10-03 23:17  
Blogger CCM_Chris said...

hej på er alla! Jag kommer så tidigt som 11:37 till alingsås, förmodligen lite tidigare till vårgårda. Det fanns inte så många tåg att välja mellan. Hoppas alla har det bra! // info-kristian

2007-10-04 12:21  
Anonymous Anonym said...

Hej alla underbara! Nu börjar snart min och Corres resa ner från åre/östersund! Kommer till Stockholm sent i natt närmare 3.. sen ska vi knatta bort till isak och sno hans säng 'mohaha' sen är de shopping på fredag och sen vid 5 så börjar våran sista del på resan, ner till Vårgårda , kanske först förbi alingsås och lämna två fripassagerare =) sen kommer vi till er.. Jag och Corre ska fixa mat som vi kan äta i bilen så att vi slipper att stanna, allt för att vi ska kunan komma till er så snabbt som möjlgit, de lär bli vid en 22-23, längtar och ser grymt mycke fram emot att träffa er, vi är båda GRYMT taggade! och super kul att lärar Hanna kommer förbi! kramar Anna och Corre sitter och vinkar till er =)

2007-10-04 16:00  
Anonymous Anonym said...

Hej, jag är inte hundra på att jag kan komma. Just nu verkar det som att jag har någon slags halsinfektion på gång... men jag hör av mig imorgon om jag inte kommer. Kram/ullis

2007-10-04 23:39  
Anonymous Anonym said...

¡Hola amigos!
sitter nere i spanien o svettas men tror det eller ej, hur fantasktiskt det an ar har sa langtar jag efter er..
ha en underbar helg. o fullstandig rapport efter! hasta luego.
pusss Lina

2007-10-05 23:25  

Skicka en kommentar

<< Home