tisdag, september 25, 2007

Celebert besök på Borås Arena

Borås. På måndagskvällen klockan 19:00 hade matchen mellan Elfsborg och Hammarby avspark på Borås Arena. Bland de närvarande fanns bland annat de två högsta hönsen på Hjälmareds folkhögskola, Bertil Hedlund och Mikael Lindgren. Bildbeviset finns nedan.I den röda ringen ser ni till vänster Bertil och till höger Mikael. På grund av de 12000 andra som befann sig på arenan kunde vi inte hitta dem för att få några kommentarer efteråt. Tråkigt nog blev Elfsborgs-spelarna så stirriga, antagligen av Bertils närvaro, att de förlorade med 1-2. Pinsamt Elfsborg!


(Jag kan nu glatt konstatera att jag leder Jossans tävling med ett inlägg, eftersom Isak S´s inlägg var oseriöst och Isak T inte nämnde Hjälmared =P)

2 Comments:

Blogger Isak said...

Jag kan konstatera att det står 1-1 mellan dig och mig eftersom jag uppfyllde alla Jossans krav ;) Det handlade om nåt (Margaret Thatcher), det var med en bild (en rumän) och ordet Hjälmared var med. Pwned ;)

2007-09-25 18:50  
Blogger Mattias Hermansson said...

Ja, absolut att det står 1-1.

2007-09-26 00:15  

Skicka en kommentar

<< Home