onsdag, september 12, 2007

klassåterträff innan kamratmötet?

hej allihopa!

jag tänkte bara kolla en grej, som vi snackade om för länge sen... och det är om vi skulle ha en klassåterträff i samband m kamratmötet, typ träffas redan fredag kväll hemma hos ngn och hänga lite? Jag tycker attd et skulle kunna va kul ifall folk e på och ngn upplåter sitt hem! :)
Kommer själv inte kunna va m på själva kamratmötet, ska nämligen på bröllop då, och bröllop går ju före även kamratmöten, även om kamratmöten nog kan vara nog så trevliga... hmm... ja, ni fattar... :)

skulle hur som helst gärna träffa er alla igen, men blir d inte på kamratmöte blir d en annan gång, kanske på Nyår!? ett litet tips är att Credo ordnar ett studentnyårsläger i Uppsala i år för folk i vår ålder, jag å Ulle va ju på d i Ume förra året å det var jättekul! Så tänk om typ hela kalssen skulle åka dit, vore inte d kul!? värsta nyårsfesten brukar d va oxå, (täk herrgårdsmiddagsstuk), alltså finkläder, trerättersmiddag + pardans... :) hör va mig när jag vet mer, men boka in nyår! :)

Annars mår jag bra, förutom att jag e förkyld just nu. Håller på att leta caféjobb.

vi hörs vänner.

kram Jossan

9 Comments:

Blogger Samme said...

hej jossan! det låter jättebra, speciellt eftersom varken magda eller jag har någonstans att sova fredagkväll. så jag är på :P.

/Sam, an Englishman i New York(Hjalmared)

2007-09-12 17:07  
Blogger Edvard said...

Det tycker jag låter som en jättebra idé.

2007-09-12 22:21  
Blogger Mattias Hermansson said...

Det är vid sådana här tillfällen jag tycker det är jobbigt att ha flyttat ifrån våran förra bostad(där hade jag 34m2 stort rum, nu har jag.. 12m2 typ) för nu är vi trångbodda.

Hur som helst skulle jag kunna inkvartera 2st London-bor om det behövs, det går att fixa!

Jag skulle väl även kunna kolla om det inte går att låna t.e.x. församlingshemmet i församlingen där farsan jobbar, om intresse finns.

2007-09-13 00:49  
Blogger Gunnar & Anna said...

Kom hem till mig för hundan. Ni får palatts allihopa om ni bara tar med er lite madrasser och sånt. Jag bor ju själv på 154 kvadrat det vore jättekul om ni ville komma=) Men jag är inte så jätterik så om vi kunde lägga ihop pengar till maten vore jag tacksam. Kramar på er allihopa och välkommna hem till mig

2007-09-13 11:37  
Blogger Mattias Hermansson said...

Då tycker jag vi spikar Gunnar :) Haha, då slipper ju jag kolla upp saker o.s.v. och jag är lat =)

2007-09-13 13:51  
Blogger Jossan * said...

ja, gunnars hus låter bra.
vilken tid ska vi säga? ngn som vill planera lite? (vet ju inte säkert om jag kommer, men förhoppningsvis). Om fler e på är d bra om ni skriver här! :)

2007-09-13 21:07  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag kommer! Om jag nu kan komma på återträffen över huvud taget men, jag vill det! Jag svarar för Edvard också, han kommer!(Det bestämmer jag) Framåt kvällen nån gång? Så hinner jag träffa min familj först :-) Vad roligt! /Kram Elin

2007-09-13 21:23  
Blogger Anna Elg said...

Jag kommer också!! Jag kan säkert ta med nåra madrasser också! Perfekt Gunnar! Kan vi inte bara bestämma en tid så vi kan basunera ut det till alla andra, så att så många som möjligt kommer? party party =)

2007-09-14 08:02  
Blogger Jonas said...

Oh yes! jag och hanna kommer nog :)
Vad kul att se erat hus !!

2007-09-14 17:07  

Skicka en kommentar

<< Home