torsdag, augusti 30, 2007

Halebop



Halebop sprider sig, från Kristianstad i söder till Luleå i norr. Tänkte bara säga.. Halebop ÄGER! kan också meddela att två stycken personer, en vodafone användare (Corre) och en Telia användare (Isak T) har tagit sitt förnuft till fånga. Dom har gjort sitt livs viktigaste val, dom har bytt till Halebop *Yee* Tänkte bara säga till alla som inte har Halebop än, byt! Du kommer inteatt ångra dej du ringer till dessa underbara människor GRATIS!!



Nu ska vi se om alla är med....

Corre
Isak T
Jonas
Hanna
Anna K
Magda
Anna J
Gunnar
Elin
Edvard
Mattias
Malena



och resten av klassens underbara människor ringer du till för endast 69 öre/minut!Tänk om alla hade bytt till Halebop, vilka fina icke existerande samtalskostnader vi hade haft!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tja! pågrund av vissa påtryckningar från små håll (halva klassen) så bestämde jag mig för att uppdatera mitt inlägg.. hoppas att jag nu inte ha glömt nån.. *harkel* kram på er!

2007-08-30 15:44  
Blogger Edvard said...

Anna, det heter inte Vodafone, det heter Telenor =P (sorry, jag kunde inte låta bli =D)

2007-08-30 19:08  

Skicka en kommentar

<< Home