måndag, oktober 01, 2007

Fredag hos Gunnar(och Anna:)

Hej hopp, jag tänkte, att det vore bra med lite info, som jag inte har.

Men Gunnar kan ju kanske svara på detta :)

Som jag hoppas alla har sett är vi bjudna hem till Gunnar, men två frågor
gäckar mig!

1, Hur kommer vi till Gunnar? :)
2, Maten, Gunanr är tyvärr inte rik(i pengar räknat åtminstone) att bjuda oss alla på mat - så ska vi arrangera något? Eller arrangerar vi det där på plats helt enkelt? Typ, några åker och handlar mat eller dylikt. (Jag är på det senare, det är väl trevligt att komma fram till tillsammans där och då om vi ska laga mat tillsammans eller så.)

Annars hoppas jag att det kommer många trevliga människor=)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har en till fråga, vilken tid ska vi komma?

2007-10-01 14:03  
Blogger Samme said...

jag tycker att meningen "gunnar är tyvärr inte rik" är så rolig att jag tänker på den titt som tätt och skrattar.

2007-10-04 22:16  

Skicka en kommentar

<< Home