lördag, september 23, 2006

Credobesök...

Nu är jag hemma i en av världens vackraste städer - Stockholm i mitt hjärta!
Visst finns det tunnelbana med skitiga perronger, fulla bussar, och massor av stressade männiksor, men trots allt detta så är Stockholm en så fantastisk härlig stad! Kände mig helt lycklig när jag anlände till T-centralen i torsdags kväll, äntligen hemma!

Igår va jag på besök på mitt gamla jobb, på Credo, det var faktsikt kul. Även om det va lite konstigt med, att komma tillbaka och inse att allt rullar på som vanligt även om jag inte är där. Men sunt oxå på många sätt, att inse att man inte är oumbärlig...

Kul att träffa vänner oxå! Besöka favoritcafét m.m... Och att träffa familjen, syskonen... Fick en riktig välkomstcermoni när jag kom hem, ett stort kort på mig på skåpet i hallen, en lapp där det stod välkommen hem och musik på högsta volym och mamma å syskon som säger "välkommen hem!", då känner man sig efterlängtad! :)

Hoppas att alla ni andra Biblare oxå har det bra hemma, ska bli kul att komma "hem" till hjälmared sen och se er alla igen!

/Jossan