lördag, november 04, 2006

Finns ni ?
...eller drömde jag de senaste två månaderna?

Åkte till skolan idag för att hämta lite saker jag glömt.
Bizarr upplevelse, fullständigt tomt. Bodde vi verkligen där?

Jag blir mer och mer skeptisk för var dag som går hemma.
Livet de senaste två månaderna har ju inte varit annat än Hjälmared.
Först nu inser jag hur tomt allt är när jag är här. Det som finns kvar för mig hemma känns som ett bleknat foto av ett liv som varit. Tur att man hann träffa lite trofasta gamla vänner som gav fyllnaden tillbaka en stund.

Hittade massa pulkaspår i backen utanför kapellet, får väl anta att Hannas och Sofias barn står för dem.

Ryktet går att snön försvinner nu i heljen. Vi får se.

Hur som helst så lever hoppet att vi alla ses igen på måndag och att allt blir som vanligt igen.
...drömmen lever vidare

3 Comments:

Blogger Isak Tornberg said...

Jag kommer på måndag! om connex låter mig.

2006-11-04 02:14  
Blogger Anna Elg said...

Fattar precis vad du menar...

2006-11-04 23:40  
Blogger hanna said...

fattar precis oxå..

2006-11-09 18:43  

Skicka en kommentar

<< Home