onsdag, november 01, 2006

Det är snö!

Kan man vara så glad åt att vatten har blivit till ett vitt pulver? svaret är= Ja!! Igår kväll satt jag och såg regnet falla och önskade så att det skulle bli snö, när jag vaknade imorse gick jag ner till köksfönstret å vad såg jag då jo, snö med mycket ööööö!!!



yippie! nu är det inte längre bara norrisarna som har fått njuta av snö utan även sörrläningarna, vilket är helt klart JÄTTEBRA! =) Nu återstår det bara att se, skall min trädgård få ha kvar sina 2 cm höga snö eller kommer det snart att vara borta? nää.. nu skal jag sluta tänka på denna hemska tanke om att det vittapulvret kan bli vatten igen.. bye bye!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag kan meddela från landets sydligaste delar att även vi har snö. i åstorp ligger det nog också ett par cm snö. var nere i trelleborg imorse och där snöade det också, dock låg det inte var så länge.

hoppas alla har det bra på lovet. det har jag!

2006-11-01 15:37  

Skicka en kommentar

<< Home