tisdag, oktober 31, 2006

- Samuel. Du är konstig.

Jag kom hem igår kväll efter en långsam bussresa ifrån fjollträsk.
Vid köksbordet slog det mig hårt hur konstigt allting var.
Helt plötsligt satt jag där i tystnaden vid köksbordet med min pappa på andra sidan surrande om sin arbetsdag där han lyckats sälja FEM brandsläckare..
Precis innan hade jag ju suttit på tunnelbanan påväg till fridhelmsplan för att träffa min gamla lumparpolare..
Det är konstigt.
Jag sa det till pappa och då tyckte han att jag var konstig..

Okej nu är det så här att jag längtar inte ner så förbittrat mycket som jag gjorde förra gången.
Det här lovet kom precis lagom i tid.
Undrar hur det kommer kännas när man slutar och åker hem förgott..

Finally I come to grasp the lighthope within my reach though I can't see it.
Please just save me from this darkness.
Please just save me from this darkness.

/Samme

1 Comments:

Blogger Isak Tornberg said...

Du är inte konstig samuel!
Om du hade varit konstig hade du ju inte tyckt världen var konstig. för då hade ju era båda konstigheter tagit utvarandra. det konstiga hade då varit "normalt"
Världen är konstig det är ju det som är så fantastiskt! ja menar bara att vi kan tänka och älska det är ju hrlt konstigt!

2006-11-01 12:30  

Skicka en kommentar

<< Home