fredag, mars 09, 2007

Vandringsveckans heldag i Göterborgs skärgård! :)

Några bilder för att alla ni som inte var emd på vandringsveckan ska få förstå hur härligt vi hade det! Visst är det vackert! :)
Dock var det dimma en stor del av vår dag ute på dyrön...
Hela vandringsgänget! (förutom jag som tog kort)
Därför måste jag lägga upp en bild på mig oxå så att inte ngn som läser detta får för sig att jag inte var med, när jag inte är med på gruppbilden.

Vacker natur!
Det lilla huset som syns längst bort är bastun som vi bastubadade i.
"Solen glimmar blank o klar, vattnet som en spegel..."
Anna på båten hem
Vår båt!

Tack till hela vandringsgänget för en fantastisk vecka! Detta är verkligen en vecka som jag kommer sakna: varm choklad utomhus, regn, sol, småbråkande, snöbollskastning! :), glädje, trötta ben, lyxmiddag på Lilleskog, skogsvandring, exotiska djur, båtåkande, ronja rövardotter, bertils: "Det kommer bli fint väder snart, det har dom lovat!" , Jonas teori om varför tjejer står som de gör vid elden, djupa o odjupa samtal... Det är så mycket härligt vi har fått vara med om o så många roliga minnen!
Ni som inte var med kanske börjar ana att ni missat ngt, men ni kan ju gå ett år till på hjälmared o välja vandringsveckan nästa år! :)

/Jossan