söndag, februari 18, 2007

Hälningar från Pajala.





Jag har minsan spelat bandy i helgen!
det var mycket trevlig, fast jag alla börjar bli så unga(!)
Fast det är kul med yngre, dom är som så ärliga.
eller så har dom bara fler frågor. men kan nog lära sig mycket av både yngre och äldre i alla fall, ja även folk i den egna ålder....ja typ ALLA.
Jag fick spela också i distriktsstyrelse laget (inte illa!)
Det var så underbart vackert hela helgen!!
fast det blev lite bråk också, det är inte lätt det här med sport.
Trevlig predikan i Pajalas underbart vackra kyrka (speciellt när solen skiner och det är snö ÖVERALLT), jag kommer nog komma ihåg den, hehe(!).. lag, arena och lagledaren och grejer.
Snart smäller det.... den stora praktiken närmar sig!
Kramar

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill också blogga..men min inloggning funkar inte. nu blir jag lite smått arg må ni veta.
isak va gör jag för fel???

2007-02-20 15:06  
Blogger Edvard said...

kan du logga in överhuvudtaget? kanske du måste uppgradera ditt blogger-konto till Google Account.. prova det om det går..

2007-02-20 22:43  
Blogger Edvard said...

Äh, glöm det jag sa om Google Account, det borde funka ända...

2007-02-20 22:50  
Anonymous Anonym said...

men jag uppgrderade med ett sånt, för de lät som jag var tvungen. men då gick de inte ändå..

2007-02-21 09:41  
Anonymous Anonym said...

Skumt. kommer du ihåg gruppinloggningen?

2007-02-21 12:19  
Anonymous Anonym said...

noo..inte riktigt.

2007-02-21 18:40  

Skicka en kommentar

<< Home