tisdag, januari 02, 2007

Gott nytt år alla!!!

Några har jag ju fått äran att säga gott nytt år till LIVE!
Er andra vill jag tillägna detta inlägg, eller ett gott nytt år! resten av vill jag tilägna ALLA, inte minst dom som var hos mig nyss.
Nu sitter jag nämligen här hos david. och han sover och sover.
Då kan man inte göra så mycket annat än
Att verkligen sakna er!!
några kanske sover, nån kanske gråter, nån kanske skrattar, nån kanske pratar, någon kanske rör på sig, någon äter, någon gör någonting snällt, någon gör någonting mindre snällt, någon gör något dumt, någon gör något bra, några vet jag åker bil, någon kanske träffar en ny människa, någon kanske, ber någon kanske läser, någon tänker på en speciell människa, någon bara är, någon gör nått heelt annat.
Hur som hälst så tycker jag om er!!!


Vi har pratat lite om fjällen och grejer i helgen, i alla fall jag och Jonas.
Därför vill jag lägga upp en bild på bland det underbaraste som finns,
Att sätta sig i naturen!... till sommaren då!

2 Comments:

Blogger Jonas said...

Asså Isak, det är givet att vi ska ut i fjällen vid något tillfälle :)
Grymt vackert!
Tack för i nyår! Du är grym :)

2007-01-02 20:06  
Blogger Edvard said...

Tack Isak! Det värmde verkligen att läsa det här!

Vi ses snart =)

2007-01-02 21:57  

Skicka en kommentar

<< Home