tisdag, december 19, 2006

Nr 1, Årets julgran 2006

Jag har fått förfrågningar om lite reglar och hur man skall gå tillväga, så här kommer de;

Regler
*Granen måste vara din familjs, har ni ingen så sno någon annans gran ;)
*Kortet skall vara uppe på bloggen senast den 26 december 2006
*Endast ett kort per person
*Kortet får inte vara redigerat i färgerna, tex göra julgranskulorna mer röda än vad dom är verkligheten (jåå, Edward och Ísak, känn er träffade)

För att göra de lättare för framtida röstning så skriv nummer uppe på bloggens titel, se ex här på min, de står, nr 1 Årets julgran 2006.. Så den första börjar med nr 1 och sedan fylls de på med 2, 3, 4 osv.

Hoppas att detta inte lät för krångligt, GOD JUL, God blesses

5 Comments:

Blogger Malena Nilsved said...

Du är knäpp, men jag älskar dig!
Kärlek!

2006-12-19 15:11  
Anonymous Anonym said...

Ok så om kamerans färger inte stämmer mot verkligheten blir man diskad då??.

Vi skulle kunna skriva regeln såhär. man får inte göra nått med bilden "utanför" kameran.

Nog för jag tycker sånna regler är fjantiga. men jag kan böja mig. (:

2006-12-19 15:20  
Blogger Edvard said...

Den regeln, Isak, skulle ju bara gagna dig, eftersom du är den enda som kan "redigera" bilderna i kameran =P

2006-12-19 15:47  
Anonymous Anonym said...

Hehe (: eller, oj det tänkte jag inte på :P

2006-12-19 17:16  
Anonymous Anonym said...

nåja frågan hurvida fäger är mindre äkta bara för att man redigerar SJÄLV och inte låter kameran göra det är fortfarande olöst.

2006-12-19 17:17  

Skicka en kommentar

<< Home