söndag, december 17, 2006

Julgran

Nu är det återigen dags att ta hem våran gamla vän granen! :) fast vissa av oss hämtar den från loftet.. nee inte den från förra året som barrade utan den i plast, praktiskt och bra.. dock funderar jag på att skaffa en wounderbaun för att få fram grankänslan mer :P

Tänkte att det skulle vara kul att utlysa en grantävling;

ÅRETS JULGRAN 2006!

Så ta nu fram granen från loftet eller dra med paranteserna (föräldrarna), ut på graninköp!

Så ladda kameran... klara, färdiga.. klä granen

Lite motivation från en bild.. tyvärr är detta inte mitt egna bidrag men fin är den...

7 Comments:

Blogger Lina said...

yes, jag kommer vinna. ingen kommer ha någon chans..haha. känn er redan slagna!!!

2006-12-17 21:26  
Blogger Samme said...

vi klädde våran idag, lite gles men ändå helt okej. tror pappa stal den som sunes pappa brukar göra..

2006-12-18 02:10  
Blogger Isak said...

Är väl lite väl tidigt att klä granen nu, måste jag säga :P Jag lär väl komma upp med en bild typ en dag före julafton eller så, om jag orkar :P Fast jag måste tyvärr att våran familj faktiskt har köpt en gran för första gången någonsin. Annars brukar vi alltid hugga en själva.

2006-12-18 12:34  
Blogger Mattias Hermansson said...

har ju ingen digital-kamera :(

2006-12-18 12:37  
Blogger Lina said...

alltså jag håller med Isak..vadå klär ni seriöst granen redan. dan innan ska de va, möjligtvis kan man sätta in den en dag innan de.. men hallå. vakna. ingen gran än..

2006-12-18 15:49  
Blogger Edvard said...

vi klädde granen igår kväll.. jättefin blev den =) bild kommer snart..

2006-12-18 21:18  
Blogger Malena Nilsved said...

Vi ska inte ha nån gran i år.. tyvärr..
Hel skumt känns det... Men bara att acceptera.. inte hemma runt julafton.. därför!

Kärlek! / Malena

2006-12-19 15:07  

Skicka en kommentar

<< Home