söndag, oktober 08, 2006

okej. nu kommer det!

bibellinjen är stolt att presentera dagens lista:

klassens drygaste (i postitiv bemärkelse, fast kanske inte bara..)
1. isak "big bosse" tornberg (nu när han har frisknat till kommer de ena värre en den andra..
2. Magdalena Lindgren (särskilt när vi ska sova, ojoj...)
3. Sarah Hellsing (oväntad men självklar)
4. Isak "t-bone" samuelsson (ja, de får tala för sig själv)
5. Samuel (utan förklaring)


egentligen är den mest potiella snusar-listorna utlovade på bloggen
men jag minns inte..nån annan som gör?

med reservation för att folk blir arga men denna lista är publicerad på ett mycket oserisöt sätt. o jag tycker om alla i denna fantastiska bibelklass.

1 Comments:

Blogger Isak said...

Jag skulle vilja ha en lite mer ingående förklaring av listan :P Jag borde ju komma högre, så dryg som jag är :P

2006-10-08 20:28  

Skicka en kommentar

<< Home