söndag, december 24, 2006

Julafton!

DU är så fin!
Tänk att nu är de julafton och alla vi är utsprida över hela Sverige! "Enligt Anna" så saknar hon alla! tänker tillbaka på PAS sa på våran sista samling hemma hos honom och enligt PAS så är vi en jättefin klass och jag kan inte låta bli att hålla med! Ni är så fina allihopa, ner ger mig så mycket! detta kanske låter som en klysha men de gör ni faktiskt!

Ha en superfin Julafton! och kom ihåg vi är många som tänker på just dej! (ja du, du som sitteroch läser detta lilla inlägg, och glöm inte bort att ni är så fina!)

Och en liten söt dikt som jag tycker om..

Alla har en ängel, fast jag inte ser den vet jag att den finns!

2 Comments:

Blogger Edvard said...

åh, vad fint! =)

2006-12-24 18:03  
Blogger Anna Elg said...

Jag instämmer! Tycker också om våran klass och alla människor däri!! Massor av julkramar från Anna

2006-12-24 20:42  

Skicka en kommentar

<< Home